Junior Brand Coördinator

Vanwege de groei en ambities binnen Queen Tarzi zijn wij opzoek naar een Junior Brand Coördinator. Ben jij een multi-tasking queen (of king) met uitstekende communicatieve, organisatorische en uitvoerende skills en ben jij gek op de beauty branche?

Lees dan gauw verder voor deze nieuwe uitdaging met veel eigen verantwoordelijkheid en dynamiek.




Over de organisatie


Het innovatieve Cosmeticamerk Queen Tarzi staat bekend om haar vegan luxury beauty producten. Net als de negentiende-eeuwse Afghaanse Koningin Soraya Tarzi - waar de merknaam op gebaseerd is - zijn de producten het toonbeeld van woman empowerment. De productenrange heeft een must have look and feel, is 100% vegan & 100% cruelty free en voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen. Ze worden o.a. verkocht in alle winkels van ICI Paris XL BENELUX, bij Boozyshop, Lash Addict en op hun eigen website. Een trouwe community omarmt het Nederlandse merk ten volste en dagelijks groeit het merk nog steeds op verschillende kanalen.



You love the job!


Ben jij zowel creatief als commercieël ingesteld? Weet jij ons merk zowel online als offline goed te vertegenwoordigen? Ben je gedreven, pro-actief, een harde werker en haal je voldoening uit het nauwkeurig afhandelen van de werkzaamheden? Zit je graag op social media en kennen deze marketingkanalen voor jou geen geheimen? Dan zijn wij op zoek naar jou!


In onze hectische maar gave retail werkomgeving, ben jij degene die het hoofd koel houdt

en het overzicht bewaart. In feite ben jij aanspreekpunt, steun én toeverlaat van onze

collega’s en directie. Je bent verantwoordelijk voor het maken, het afstemmen en de

opvolging van afspraken met collega’s (en leveranciers) bij de inkoop, verkoop en marketing.

Je hebt aan een half woord genoeg en voelt naadloos aan waar de prioriteiten liggen. Je

biedt structuur in agenda’s en mails en zorgt ervoor dat er niets over het hoofd wordt

gezien. Daarnaast vind je het leuk om ook andere voorkomende taken op te pakken en zo de directie werk uit handen te nemen.


Je krijgt veel verantwoordelijkheid en er is veel ruimte om jezelf te ontwikkelen. Onze organisatie is klein, flexibel en wendbaar. We vragen daarom een grote betrokkenheid en een pro-actieve houding. We geven je een grote vrijheid om je taken naar eigen inzicht in te vullen.


Wat zijn je verantwoordelijkheden?


  • Management ondersteuning: Zowel op administratief als uitvoerend vlak ondersteun en ontlast je de directie. Hierin heb je een pro-actieve houding en ben je een echte spil in het veld.

  • Research & Development: Je ondersteunt op het gebied van R&D daar waar het nodig is. Je hebt dus een echt grote rol in de producten van Queen Tarzi die uiteindelijk op de markt worden gebracht.

  • Verslaglegging gegevens: Je zorgt voor de opzet en het onderhoud van alle producten en bijbehorende informatie in de in- en externe (digitale) systemen.

  • Brand Ambassador Test Panel: Je beheert en organiseert de Queen Tarzi testpanel bijeenkomsten: van voorbereiding, tot uitvoering en samenvatting.

  • PR en Influencer Marketing: Je verzorgt de basis werkzaamheden op het gebied van PR en influencer marketing en combineert dit met een flinke dosis creativiteit en je bent sterk gericht op Social Media

  • Trendwatching: Je volgt markt dynamieken en trends op het gebied van communicatie, social media, PR, competitie & regelgeving en archiveert belangrijke topics. Op zoek naar nieuwe trends? Dan moeten we binnen Queen Tarzi bij jou zijn.


Wat vragen wij van jou?


  • De beauty business zit in je bloed

  • Je hebt een HBO/WO opleidingsniveau, richting marketing en communicatie is een pré

  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een aantoonbaar gelijkaardige functie

  • Je bent iemand die ervan houdt om in een dynamische omgeving te werken met deadlines

  • Je pakt de werkzaamheden actief op en staat klaar om je collega's te ondersteunen

  • Je bent digitaal goed onderlegd (MS Office)

  • Je hebt kennis van Social Media

  • Kennis van Google Analytics, Canva en Adobe Creative Cloud is een pré

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden zowel in woord als geschrift in de Nederlandse en Engelse taal. Frans en Duits is een pré.


Kortom, beschik jij over een flinke dosis positieve energie en improvisatievermogen, ben je

niet snel uit balans te brengen en word je blij van korte lijnen en met elkaar mooie

resultaten en een fijne sfeer te creëren, dán is deze baan jou op het lijf geschreven.



Wat hebben wij te bieden?


Je komt te werken binnen een innovatieve, snelgroeiende organisatie in een rol met veel vrijheid en verantwoordelijkheden. De functie is voor 36-40u per week (32u bespreekbaar)


Verder bieden wij:

  • Een goed salaris

  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Laptop en telefoon

  • Pensioen

  • Mogelijkheden tot het volgen van cursussen ter verrijking van je kennis


Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze PrettySales DreamJob vacature?


Mail dan nu jouw CV en motivatie naar Larissa Merfol - Larissa@prettysales.nl